Order Form

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List Of Order :
Full Delivery Address
Payment Method :

Click here to create your own form.

Followers

Friday 24 February 2012

Order Hairband, Hairclips dan Pin Tudung lagi...

Salam semua..

Agak sibuk kebelakangan ini. Menyiapkan beberapa order sampai tidur pun tak cukup..hehe.. Yelah,s aya ni bukannya fulltime housewife.. Seorang yang bekerja, dan masa saya banyak habis pada Nabila juga.. :)

Alhamdulillah, rezeki Cik Bella. Syukur sangat walaupun tak seberapa, tapi hati saya seronok. Agaknya saya menjiwai betul hal-hal kraf ni.. :) hehe..tu yang naik syok tu.. :)

Apapun, terima kasih pada customer BCC yang sudi membeli dan memberi kepercayaan kepada saya untuk buat hasil kraf ini. Sangat hargai..Maybe next time boleh buat GA mungkin.. atau contest? hehe..Dalam perancangan..InsyaAllah.. :)

Apapun layankan saja gambar-gambar ini yekk..

Hairband nama Balqis , Aina, dan Rania

Pin tudung sebelum di packing..Hurm..ada dalam 30 pasang..means 60 bijik kesemuanya..Banyak woo..TQ kak Bahyah.. :)

Order dari kak NorHazira..Nama Nurul, Wirda dan Puteri.. :) TQ kak..

Order dari Kak Norita Aplus ..Salah seorang pelanggan tetap BCC :) Dah banyak kali kak Norita beli dengan saya.. :) Mahu sebelum 7 Mac ordernya, tapi saya siapkan terus. Tak mahu pending order..TQ kak.. :)

Hairband order dari Kak Kunanang Nanonano (nama fb kat supermum..) hehe..Untuk anak daranya Oya yang chomel santeks tu.. :) Tak lupa juga gambar dibawah ini..

Hair clips juga.. :) Thanks kak..siap promote kat kawan2 opisnya..hehe.. :)

Puas bila dapat siapkan semua.. Ni ada lagi 2 orang sedang menanti order masing-masing.. Okes.. Daa....

p/s : tak sempat lagi nak buat hairclips banyak2 macam dulu. Huhu..

No comments:

Post a Comment