Order Form

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List Of Order :
Full Delivery Address
Payment Method :

Click here to create your own form.

Followers

Wednesday 15 February 2012

Semuanya hair band.. :)

Sejak-sejak saya post entry tentang hairband..Alhamdulillah, rezeki Nabila bertambah. 2 minggu ini, banyak order saya terima. Dan rasa tak menang tangan pun ada. Hehe.. Saya cuba beri yang terbaik buat pelanggan-pelanggan saya. Jika ada kekurangan, saya mohon maaf yek..

Apapun enjoy picture ini yek...


~yang atas tu pin tudung. Kak Nani punya order.. Nak sama macam Suzi :) Dan cekak khas untuk kedua anak daranya.. Anis dan Mira.. TQ kak..

Order dari Rahizah Awang.. Katanya untuk dipakai ke majlis.. :) Dan hasilnya...

Taraaaaa....

Siap.. :)

ok..yang ini pula order dari Diyana.. :)

Terima kasih kerana sudi membeli hasil kraf saya.. :) Ni on the way siapkan beberapa pasang cekak lagi.. :)

1 comment:

  1. kalu kak ita nak oder cekak yg ada nama2 tu berapa?cintoh..arisya,diana,tasya..dan hairband tu berapa pulak harga..sekadar nak tahu...

    ReplyDelete