Order Form

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List Of Order :
Full Delivery Address
Payment Method :

Click here to create your own form.

Followers

Friday 3 August 2012

Maaf lama tak update...

Assalamualaikum...

Lama sungguh tak update apa-apa dalam blog. Menyepi kerana kini saya disahkan hamil anak kedua. Alhamdulillah, rezeki dari Allah dan sebagai teman buat Nabila. Oleh kerana itu kurang melakukan kerja-kerja kraf sekarang ni. Tambahan pula beberapa bulan lepas, saya sibuk menyiapkan kraftangan untuk majlis perkahwinan adik sehingga terpaksa menolak beberapa tempahan kerana ingin beri komitmen penuh pada cenderahati adik saya.

Ok..saya updatekan beberapa order sebelum ini yang tak sempat saya masukkan dalam blog.. :)


Kebanyakan mahukan cekak..kecuali nama Nani.. Kak Maimon tempah untuk ditampal pada barang-barang terapi Hanani.. :)

Ok..setakat itu sahaja. daaaa.. :)

No comments:

Post a Comment