Order Form

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List Of Order :
Full Delivery Address
Payment Method :

Click here to create your own form.

Followers

Friday 3 February 2012

Hairband *1 time neh..*

Sebelum ni saya banyak buat hairband bentuk rama-rama kan.. Hurm..kali ni saya cuba buat sesuatu yang baru.. :)

Pada mulanya saya buat pada hadiah hari lahir Scha..Dan kebetulan ada Kak Rafidah mahu saya buatkan untuk Janna hairband nama. Jadi saya cuba yang ini...

Tulisan dah ok..tapi bab bunga tu failed sikit..maka saya tukar yang baru..

3 nama. Nama Nasha dan Alysa tu order dari Kak Fiza.. 

Maka terhasil lah ini..

 Taraaa...dah siap..Malam ni kalau dapat jumpe Kak Fiza, terus nak bagi hairband ni pada anak2 nya.. :)

Untuk tempahan sila email ke bellaclosetcraft@gmail.com 

atau tulis je kat borang atas tu... :)

No comments:

Post a Comment